Купити недорогі парфуми
Чому купити не дорогі парфуми можливо тільки в Інтернеті ?
Парфумерії, які мають свої стаціонарні магазини в торгових центрах, магазинах або в центрі великих міст, несуть дуже великі витрати, пов’язані з орендою приміщення або зберіганням товарів. Витрати на утримання інтернет-магазину значно нижчі, а це, в тому числі, призводить до зниження цін на парфуми. Стаціонарні магазини встановлюють вищу націнку, серед іншого, через високі витрати на ведення бізнесу. Інтернет-магазини можуть відмовитися від високих націнок. Від нижчої ціни парфумів залежить і конкурентоспроможність інтернет-магазину.
Парфуми дешеві, але чи такі вони хороші?
Нижча ціна духів не означає, що вони не якісні. Останнім часом велику популярність набирають українські парфуми, вони дуже якісні але при цьому дешевші. Ви спитаєте, чого? Бо в вартість парфумів входить не тільки сама сировина, тут ще закладені логістичні послуги на перевезення, дорого вартісна реклама ті інше.
Найважливішим питанням при покупці парфумерії в Інтернеті є перевірка надійності магазину. Отже, як купити гарний парфуми в Інтернеті? Задоволені клієнти та позитивні відгуки про магазин та продукцію, що в ньому продається, є факторами, які повинні підтвердити безпеку покупки парфумів онлайн.
Як обрати духи?
Вибір парфумів онлайн, звичайно, непроста справа, якщо у вас немає певного аромату, який ви вже знаєте. Це можна виправити. Спочатку перегляньте парфуми, які вам уже відомі та подобаються. Зверніть увагу на їх аромат і інгредієнти, з яких вони виготовлені. Більшість парфумів мають детальній опис, в якому вказані верхні, базові і нижні ноти.
Також звертайте увагу на маркування на парфумах. Парфуми, позначені маркуванням, матимуть найсильніший аромат, потім EDP (парфумована вода), EDT (туалетна вода) і, нарешті, EDC (одеколон). Чим менше вміст ароматичних масел, тим дешевше парфум.
Парфуми – це косметичні засоби, що складаються з кількох речовин, які при поєднанні створюють певний аромат. Основним інгредієнтом духів є суміш ароматизаторів, зміцнюючих речовин і розчинника (спирту). Запашні речовини, що входять до складу духів, найчастіше отримують шляхом відповідної обробки частин рослин. Деякі аромати іноді містять речовини з частин тіла тварин. Суміші синтетичних речовин використовують також для одержання ароматизаторів (деякі з таких речовин не мають власного запаху і служать фіксаторами парфумів). Аромат, також званий композицією аромату, складається з кількох чи навіть кількох сотень інгредієнтів. Інгредієнти духів поділяються на акорди, які складаються з нот, а ноти, в свою чергу, є запахами, з яких виготовляються парфуми. Описуючи парфуми, виробники або продавці перераховують найважливіші інгредієнти, що містяться в окремих акордах.
Ароматні акорди в духах
Базовий акорд є найважливішим для композиції аромату. Він складається з підсилювачів і найсильніших ароматів. Найповільніше вивільняються елементи, що складають базовий акорд. Складові основного акорду можна відчути навіть через кілька десятків годин. Середній акорд, який ще називають акордом серця, деякі його складові іноді зовсім непомітні, але він має величезне значення для всієї композиції. У ньому поєднуються компоненти основного акорду з компонентами високого акорду. Високий акорд (акорд голови) відчувається відразу після відкриття парфуму. Це дуже швидкоплинно. Коли його аромат починає зникати, стають помітними середні акорди.
Види ароматичних композицій
Ароматні композиції можна розділити на кілька груп. Для кожної групи характерні певні нотки, які є найбільш характерними та помітними. Деякі парфуми є комбінацією більш ніж однієї групи ароматів. Парфумерії часто ділять духи за групами ароматів. В основному це для того, щоб було легше орієнтуватися серед величезної кількості ароматів. До складу ароматних композицій входять:
- цитрусові – парфуми з цієї групи легкі і освіжаючі, в них часто присутні: лимон, апельсин, грейпфрут, бергамот, лимонна вербена, помело, лемонграсс, лайм, меліса.
- фруктовий – легкий, тонкий і освіжаючий – до складу парфумів цієї групи часто входять: кавун, ананас, агрус, гранат, груша, інжир, манго, айва
- квіткові – композиції, в яких домінуючими є квіткові ноти, серед інших: троянда, жасмин, петунія, гвоздика, гіацинт.
- шипрові та деревні – більш важкі та інтенсивні парфуми, які включають, серед інших: мох, дуб, кипарис, фігове дерево, кедр, самшит.
- східний – також досить інтенсивний, часто солодкуватий, з нотами спецій і мускусу або амбри.